English Welcome Kecy Programování 3D - Engine Guestbook Odkazy Downloady O autorovi Napiš mi Mailform
box_cz 3D - Engine box_cz

Seriál o software renderingu (uzavřen)
 Úvodník  První díl - Úvod do programování 3d enginů  První díl - Otázky a odpovědi [1]  Druhý díl - Matice a transformace  Druhý díl - Otázky a odpovědi [8]  Třetí díl - 3D Studio a DirectX  Třetí díl - Otázky a odpovědi [2]  Čtvrtý díl - klipovací pyramida, kreslení polygonů  Čtvrtý díl - Otázky a odpovědi [3]  Pátý díl - Z-Buffer, texturování  Pátý díl - Otázky a odpovědi [0]  Šestý díl - BSP_Stromy a jiné potvory  Šestý díl - Otázky a odpovědi [0]  Sedmý díl - S_Buffer a C_Buffer  Sedmý díl - Otázky a odpovědi [0]  Osmý díl - Mip-Mapping a filtrování textur  Osmý díl - Otázky a odpovědi [0]  Devátý díl - Světlo a metody osvětlování  Devátý díl - Otázky a odpovědi [0]  Desátý díl - Světlo a metody osvětlování II  Desátý díl - Otázky a odpovědi [0]  Jedenáctý díl - Světlo a metody osvětlování III (lightmapy)  Jedenáctý díl - Otázky a odpovědi [0]  Dvanáctý díl - Světlo a metody osvětlování IV (radiosita)  Dvanáctý díl - Otázky a odpovědi [0]  Třináctý díl - Různé dodělávky  Třináctý díl - Otázky a odpovědi [0]

Seriál o OpenGL
 První díl - Úvod do OpenGL  Druhý díl - Malý dáreček

        -tHE SWINe-
nahoru


Valid HTML 4.01!
Valid HTML 4.01