Swine'z pages
English
Welcome
Kecy
Programování
3D - Engine
Guestbook
Odkazy
Downloady
O autorovi
Napiš mi
Mailform
3D - Engine
Seriál o software renderingu (uzavřen)
Úvodník
První díl - Úvod do programování 3d enginů
První díl - Otázky a odpovědi [
1
]
Druhý díl - Matice a transformace
Druhý díl - Otázky a odpovědi [
8
]
Třetí díl - 3D Studio a DirectX
Třetí díl - Otázky a odpovědi [
2
]
Čtvrtý díl - klipovací pyramida, kreslení polygonů
Čtvrtý díl - Otázky a odpovědi [
3
]
Pátý díl - Z-Buffer, texturování
Pátý díl - Otázky a odpovědi [0]
Šestý díl - BSP_Stromy a jiné potvory
Šestý díl - Otázky a odpovědi [0]
Sedmý díl - S_Buffer a C_Buffer
Sedmý díl - Otázky a odpovědi [0]
Osmý díl - Mip-Mapping a filtrování textur
Osmý díl - Otázky a odpovědi [0]
Devátý díl - Světlo a metody osvětlování
Devátý díl - Otázky a odpovědi [0]
Desátý díl - Světlo a metody osvětlování II
Desátý díl - Otázky a odpovědi [0]
Jedenáctý díl - Světlo a metody osvětlování III (lightmapy)
Jedenáctý díl - Otázky a odpovědi [0]
Dvanáctý díl - Světlo a metody osvětlování IV (radiosita)
Dvanáctý díl - Otázky a odpovědi [0]
Třináctý díl - Různé dodělávky
Třináctý díl - Otázky a odpovědi [0]
Seriál o OpenGL
První díl - Úvod do OpenGL
Druhý díl - Malý dáreček
-tHE SWINe-
nahoru
Valid HTML 4.01